6 důvodů proč nakupovat u nás?




1. nejširší výběr produktů

2. možnost vrácení nebo výměny zboží

3. specializace na výcvikové pomůcky

4. z 90% pouze kvalitní české výrobky

5. možnost množstevních slev

6. nejsme pouze prodejci, ale sami s pejsky cvičíme a víme tedy co Vám nabízíme



 

Výcvikové pomůcky Gappay získaly osvědčení pro výrobky vyráběné ruční prací!




 

SLEVY PRO KYNOLOGICKÉ ORGANIZACE

Poskytujeme slevy Kynologickým organizacím 5% z celkové ceny objednávky.

 


 

Potřebujete poradit s nákupem nebo při výběru zboží?

Zavolejte 608 627 406

 

KONTAKTY

Nejlevněji-výcvik-psů
Vodní 272
78344 Náměšť na Hané
tel: +420608627406
IČ: 87616742
info@nejlevneji-vycvik-psu.cz

Zboží v AKCI

Cena 80,00 Kč (3,20 EUR)
Cena 176,00 Kč (7,04 EUR)
Cena 160,00 Kč (6,40 EUR)

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 480,00 Kč (19,20 EUR)

ANKETA

Co je pro Vás při nákupu výcvikových potřeb nejdůležitější?

Obrázky zboží a podrobný popis. 39% Kontakt na prodejce, který umí poradit při výběru. 30% Rychlost dodání. 15% Co nejnižší cena. 17%

» Způsoby doručení
Možnosti doručení zboží

Dodací a přepravní podmínky
(článek je také součástí Obchodních podmínek)

Dodací lhůta
Zboží, které má společnost na skladě, se expeduje do 7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V případě, že objednané zboží není skladem, je lhůta dodání zpravidla delší, a to do 3-5 týdnů. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce.

Dodání
Přepravce PPL a Česká pošta dodá "Balík do ruky", „Balík na poštu“ zpravidla do dvou pracovních dnů po dni podání. Pokud nebude adresát zastižen, adresátovi zanechá písemnou výzvu k vyzvednutí zásilky a zásilku uloží na poště. Doprava přepravních boxů a většího množství betonových misek se řeší individuálně. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku, pokud tento není běžně znám. Instalace zboží ani montáž nejsou součástí kupní smlouvy.

Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Osobní odběr
Osobní odběr a platba v hotovosti není možná.

Cena poštovného a balného
Objednané zboží posíláme v rámci České republiky Českou poštou na dobírku, jako „Balík do ruky“ (160 Kč), Českou poštou na dobírku jako „Balík na poštu“ (150 Kč) nebo přepravní službou PPL na dobírkou (120 Kč). Objednávky nad 5 000 Kč mají po celé ČR dopravu zdarma. V rámci Slovenské republiky posíláme objednané zboží přepravní službou PPL na dobírku (250Kč). V případě, že odběratel (kupující) žádá o způsob placení převodem na bankovní účet, je dodavatel povinen vystavit kupujícímu na objednané zboží zálohový list, po jehož zaplacení je zákazníkovi zboží odesláno – již bez dobírky.

Postup v případě nevyzvednutí zásilky
V případě nevyzvednutí zásilky zákazníkem bude v následující objednávce účtováno poštovné dle aktuálního ceníku dopravy, kterou si zvolil v objednávce. Při opakovaném nevyzvednutí zásilky bude účtováno 2x poštovné dle aktuálního ceníku a zásilka bude odeslána pouze v případě zaplacení objednávky předem.